Trenduri în lumea modei. Episodul Olanda

Târgul Modefabriek Amsterdam, Olanda: 21 – 22 Ianuarie 2013

Sursa imaginii: modefabriek.nl

Acest eveniment fashion este dedicat acelor brand-uri care au ca viziune creativitatea, unicitatea, calitatea, originalitatea. Valorile principale ale Modefabriek sunt generarea tendințelor în lumea modei, elementul inovator, elitismul.

Prima ediție s-a desfășurat în anul 1996, la inițiativa prietenilor și partenerilor de afaceri Lucel van den Hoeven, Rick van Rijthoven, Caroline Krouwels și Anne-Claire Petit.

Spații și platforme

Pentru o dispunere clară a peste 600 de branduri, spațiul a fost gândit printr-o segmentare în cinci arii, bazate pe concepte precum stilul de viață, imaginea brandului și distribuția.

AUTHENTIC – clasici contemporani

APPEARANCE – branduri sofisticate și în trend

A-RTICLES
modefabriek.nl

DEPARTMENT – cosmopolitism modern

CHAPTER  – timp liber luxos și stil vestimentar

BROOKS BROTHERS
modefabriek.nl

BLUEPRINT – branduri denim de tradiție

MELTIN’POT
modefabriek.nl

MINT – moda verde (sustenabilă). MINT este o inițiativă a lui Marieke Eyskoot și Willa Stoutenbeek.

JANNISSIMA
modefabriek.nl

Branduri din lumea modei: armedangelsBraintree, Granny’s Finest, JannissimaKomodo, L’Herbe Rouge, MLY, MVP Wear Aware:  Dutch Basics, Manon Garritsen, Christina Krämer, Barbara Munsel, O My Bag, Okimono, Päälä, People Tree, Qolors, Sena EcocoutureStudio JUXUnderprotection, WFTH

Stil de viată: Bottelicious, Esse Organic Skincare, Kobo candlesPUC, TWO-O

 

INDUSTRY – tineresc și energic

REFINED – exclusivități inovatoare. Aici vei fi inspirat și informat despre tendințele vestimentare.

A BEAUTIFUL STORY
modefabriek.nl

REFINED+ – mărci exclusiviste sofisticate

ERIK & EMILIA
modefabriek.nl

NEXT & CUTTING EDGE – designeri internaționali de viitor

Designer Camilla Salgaard/ Danemarca
modefabriek.nl


Designeri: BRAILLECALA & JADECAMILLA SALGAARDIVANKANATARGEORGIOUSJAAK HULLEKESSTUDIORUIG, MILLENEUFCENTQUATREVINGTQUATRE

Ne vedem la următoarea postare. Nu uita… construiește-ți brand-ul, urmând sau nu trend-ul.