Viziunea modei la VISION

Târgul VISION, Copenhaga: 31 Ianuarie – 2 Februarie 2013

Seria evenimentelor din capitala daneză continuă cu Vision, un târg de modă bianual, creat prin fuziunea într-o singură platformă a evenimentelor CPH Vision și Terminal-2 Fashion.

Conceput precum un adevărat melting pot pentru cumpărători și expozanți, târgul este conceput ca o înlănțuire a șase arii, în cadrul cărora expun brand-uri cunoscute (Click pe fiecare dintre ele pentru a descoperi listele cu participanții).

Sursa imaginii: cphvision.dk

SHINE: O selecție exclusivistă a unor brand-uri de top, cu un potențial crescut de dezvoltare

THE BOILER: Moda urbană și a străzii, prezentată într-un context casual

SEEK: Stil tineresc într-o selecție de brand-uri de primă clasă

FREE: Platformă pentru denim și îmbrăcăminte sportivă

DAWN: Talente și brand-uri în afirmare, alese cu grijă de echipa Vision

PRIVATE: Destinația brand-urilor independente cu viziuni artistice

Brand-urile care participă pentru prima dată la Vision sunt: iheart, diis, CM Accessories, Pashmere, REFLAX, To Be Announced, Rachel Kollerup, Esencia, Charlotte Valkeniers, Danle Ding, Dust Y Love, 883 Police, DRINK BEER SAVE WATER, Casheart, Chimpanzee, Fashionmob, Heart of Lovikka, Holyghost Fashion, Lauren Vidal, Lounge Life, Paula Malm, Pretty awesome brands etc.

Sursa imaginii: cphvision.dk

În cadrul competiției Designers’ Nest Show & Award (1 Februarie) vor fi jurizați designeri din nouă școli de design din Țările Nordice:

  • Aalto University School of Arts, Design and Architecture, Helsinki, Finlanda
  • Iceland Academy of the Arts, Reykjavik, Islanda
  • Beckmans College of Design, Stockholm, Suedia
  • The Swedish School of Textiles, Borås, Suedia
  • Esmod OSLO, Oslo, Norvegia
  • The Royal Academy, School of Design, Copenhaga, Danemarca
  • Kolding School of Design, Kolding, Danemarca
  • TEKO, Herning, Danemarca
  • KEA, Copenhaga, Danemarca

Pentru mai multe informații, accesați site-ul cphvision.dk.

Ne vedem la următoarea postare. Nu uita… construiește-ți brand-ul, urmând sau nu trend-ul.