Eurovision 2013: melodiile Spaniei și Georgiei

Spania se va prezenta la finala Eurovision a anului 2013 cu piesa Hasta El Final (Până la final), interpretată de trupa El Sueño de Morfeo. Cei de la ESDM propun o melodie de dragoste, optimistă, o călătorie în doi până la final: Ești acea lumină care de-a lungul universului mă inviți să zbor alături de tine până la sfârșit. În finală au participat și melodiile Atrévete și Dame Tu Voz.

Versurile melodiei, preluate de pe site-ul 4lyrics.eu:

Un cielo azul gana paso a la tormenta
Que amenazó mi corazón
Y llegas tú con todo lo que significas tú
Descubriéndome quién soy

Eres esa luz que a través del universo
Tú me invitas a volar contigo hasta el final

La ilusión de una vida por delante
Que comienza justo hoy
Vámonos sin temor, gritemos que al final triunfó el amor
Que ahora somos tú y yo

Eres esa luz que a través del universo
Tú me invitas a viajar, oh
Eres esa luz que a través del universo
Tú me invitas a viajar contigo hasta el final, oh yeah
Contigo hasta el final

Eres esa luz que a través del universo
Tú me invitas a viajar, oh
Eres esa luz que a través del universo
Tú me invitas a viajar contigo hasta el final, oh yeah
Contigo hasta el final, oh yeah

Contigo hasta el final

Georgia și-a anunțat și ea piesa cu care va concura în a doua semifinală din data de 16 mai. Este vorba despre melodia Waterfall, compusă de  Thomas G:son, cel care a creat și Euphoria. Interpreți sunt Nodi Tatishvili și Sophie Gelovani.

Nodi Tatishvili și Sophie Gelovani © GPB

Să nu uităm de versuri (sursa: 4lyrics.eu):

There’s no me without you
Don’t know what I would do
You’re my heartbeat, I’m breathing because of you
There’s no world without us
Dreams would turn into dust
You’re the reason, the reason I make it through
Feels like I’m flying, like if I had wings
Like I am sailing on a sea of dreams
Your love is pouring down on me
You’re my waterfall
In a moment like this
I’m in a state of bliss
I’m swept away, I look into an open sky
Feels like I’m flying, like if I had wings
Like I am sailing on a sea of dreams
Your love is pouring down on me
You’re my waterfall
My heart is higher than the highest kite
I feel how all your love surrounds me
Standing in the waterfall
Like I am sailing on a sea of dreams
Your love is pouring down on me
You’re my waterfall
Feels like I’m flying, like if I had wings
Like I am sailing on a sea of dreams
Your love is pouring down on me
You’re my waterfall

Ne vedem la următoarea postare. Nu uita… construiește-ți brand-ul, urmând sau nu trend-ul.

Enhanced by Zemanta